ALNADA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ALNADA

NADA YASER : WELCOME & HAVE ANICE TIME WITH US

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حصرياااا كلمات اغنيه مش انانيه لمريام فارس

كاتب الموضوعرسالة
NADA
Admin
Admin
NADA

حصرياااا كلمات اغنيه مش انانيه لمريام فارس Empty
مُساهمةموضوع: حصرياااا كلمات اغنيه مش انانيه لمريام فارس   حصرياااا كلمات اغنيه مش انانيه لمريام فارس Emptyالأحد يوليو 13, 2008 3:38 am

حاول تختار بيني وبينهاحاول ...حاولاحسن تضلمني وتضلمهاحاول...حاولخلي بقلبك وحده وبسوحده ...وحدهعلشان تقدر بيها تحسحِب وحدهاما لو احنا معاك الاتنينانت مفيش عندك قلبيناما لو احنا معاك الاتنينانت مفيش عندك قلبينعلشان بيها علشان بيها وبيا تحسانا مش انانيه...انانيه ...انانيهانا عايزاك ليه لوحديانا مش انانيه ...انانيه...انانيهانا ممكن اسيبكم وامشيانا مش انانيه...انانيه ...انانيهانا عايزاك ليه لوحديانا مش انانيه ...انانيه...انانيهانا ممكن اسيبكم وامشيقرر تبقى معاها ولا معايالومحصلش وكل ده كدبانا من بعدك عمري مااحبمهما تقولي ومهما تعيدي انت لوحدك جوه القلباوعي تقولي كلام مش صحلا ياحياتي كلام مش صحانت عايش لي وعايش بيهاعايش ...عايشنصك ليا ونصك ليهاعايش ...عايشكذب عليا وكذب عليهاكذبه ...كذبهلابترضيني ولاترضيهاصعب نحسقاسم قلبك ليه نصين ؟عشان كدا ما احناش حاسينقاسم قلبك ليه نصين ؟عشان كدا ما احناش حاسينلا انا ولا هي لا انا ولا هي هنرضى بنصانا مش انانيه...انانيه ...انانيهانا عايزاك ليه لوحديانا مش انانيه ...انانيه...انانيهانا ممكن اسيبكم وامشيانا مش انانيه...انانيه ...انانيهانا عايزاك ليه لوحديانا مش انانيه ...انانيه...انانيهانا ممكن اسيبكم وامشيقرر تبقى معاها ولا معايا

حصرياااا كلمات اغنيه مش انانيه لمريام فارس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنيه بحلم بيك للنجم ساموزين
» اغنيه مش غريب عليكى لصادق عادل اغنيه جامده مووووووووت
» اغنيه اترجينى اوائل يحيى
» كلمات مجموعه من اغاني العندليب عبد الحليم حافظ
» كلمات لكى انتى......؟؟؟