ALNADA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ALNADA

NADA YASER : WELCOME & HAVE ANICE TIME WITH US

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NADA
Admin
Admin
NADA

شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت   شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت Emptyالثلاثاء أغسطس 28, 2007 9:31 am

في شاب خاطب بنت , والبنت بكل تاكيد مخطوبة للشاب , والقصة وما فيها يا جماعة الخير .. انه الاثنين قرروا انهم يلعبوا الاستغامية ... طيب وعارفين لازم اللعبة تبدا بانه واحد منهم يستخبى ..
قام قال الخطيب لخطيبته .. يلا روحي استخبي خليني ادور عليكي ...
قامت خطيبته قالتله قبل ما استتخبى : انا رايحة استخبى اذا لقيتني تبوسني .. واذا ما لقيتني , انا ورا الباب ...

فية حبة شباب بيدرسوا فى امريكا ففى واحد منهم ابوة مات واحتاروا يقولولة ازاى !!
قام واحد منهم جلف قال انا هاقولة راح للشاب اللى مات ابوة قالة امتى اخر مرة شفت ابوك فيها ؟
قالة:من شهرين , قالة ابقى قابلنى ان شفتة مرة تانية

فية خمس محششين بيصلوا الأول قال الحمد لله الثانى قالة :يرحمك الله الثالث قالة : يهديكم الله ويصلح بالكم الرابع قالهم :استغفر الله كلكم اتكلمتم الخامس قال : الحمد لله ما اتكلمتش

مرة اتنين مساطيل مذيعة وقفتهم في الشارع سالت الاول ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مصر دي امي ..سالت التاني ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مش ام صحبي

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

مره دكتور راح مستشفي المجانين علشان يكشف عليهم فرسم لهم باب علي الحائط و قال لهم "افتحوه" فراحوا يفتحوه ما عدا واحد، افتكر أنه عقل و بقى كويس فساله "ليه ما فتحتش الباب" قاله "لأن المفتاح معايا !!؟؟"

واحد راح مطعم في فرنسا.كان عايز يطلب شربه قال للجرسون(جارسوه عايز واحد شوربوه) فالجرسون قاله باردون؟ قال الراجل لا سوخنوه

بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا

اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

مرة ثلاث مساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى :"انزل شوف العربية مالها" فنزل مطلعش فنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل الثالث قال لهم :"فيه إيه ؟؟" فقالوا له :"هسسسسس العجلة نايمة"

واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟

مرة اتنين مساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانى مسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا

مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى المحاضره وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه!!!!

مرة واحد بيقول لمراته "اعملى محشى" فقالت له "ما بعرفش" قلها "ماليش دعوة" فراح الشغل ورجع لقى السفرة مليانة محشى قلها "مين اللى عمله؟" فقالت "معرفش" فأشتكى للبواب، البواب رد وقاله "الشقة ديه مسكونة" فقله "لاياعم أنا هروح شقة حلوان" فطلع الشقة لقى العفش محلول وهو نازل لقى أربع عفاريت بيغنوا "هنروح حلوان هنروح حلوان"

venus
عضو فعال
عضو فعال
venus

شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت   شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 12:59 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شوية نكت جامدة موووووووووووووووووووووووووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شوية نكت انما اييييييييييييييييييييييييييييه
» شوية نكت انما ايه
» حكو ومواعظ جامدة
» شوية العاب تحفة للموبيل بالصور بتاعتها